28 februar, 2007

Så har jeg 3 mdr. fri...


Så er jeg startet på mine 10 ugers forældreorlov. Jeg skal først på arbejde d. 21/5. JUBIII
Merete starter på arbejde på torsdag d. 1/3 og så er det mig der skal passe Anna. Jeg glæder mig, men jeg er også lidt spændt på, om jeg får kuller af at gå hjemme i så lang tid.

Anna havde en begivenhedsrig dag igår. Først så faldt hun og fik et blåt øje... Merete støvsugede og havde ikke set, at Anna havde rejst sig op af støvsugeren. Da Merete så hev i støvsugeren, så faldt Anna med hovedet ned i lænestolen og nu ligner hun en bokser... I går aftes, skulle hun så passes af Farmor og Farfar, fordi vi skulle i teatret. Vi var lidt spændte på, hvordan det ville gå, for sidste gang de skulle passe hende var hun meget ked af det. Heldigvis gik det godt denne gang og hun havde været glad næsten hele aftenen.