17 maj, 2006

2. gang med sundhedsplejerske

I dag havede vi besøg af sundhedsplejersken for 2. gang.

Anna blev vejet og målt og det virker som om hun trives fint. Hun vejer nu 4200 g. og måler 54 cm. Hun havde taget 500 g. på på en uge... Jeg tror hun har arvet faderens gode appetit...Hvad har hun ellers arvet fra faderen ?.. joh - hun kan slå store prutter! til gengæld er hun ikke så god til at bøvse.. - men det skal jeg nok få gjort noget ved. hehehe

Vi har byttet liftnettet til en autostol. Det var for bøvlet med det net og det er heller ikke ligeså sikkert som en stol. Til gengæld må hun ikke sidde i stolen i længere tid, men når familie og venner ikke bor længere væk end de gør, så skulle det være ok.

Jeg har lagt et par nye billeder ind af den lille prinsesse.

Nu skal jeg ud på min aftenløbetur - de 5 km. venter. Jeg kan lige nå løbeturen, afkøling og bad inden jeg skal på arbejde kl. 23.00.