28 april, 2006

Toyotaen solgt

Så er bilen solgt. Der kom to mand fra Jylland og købte den i eftermiddags. Vi blev enige om 108.500 - mindre end jeg regnede med at få og lidt mere end han havde regnet med at give... Nu er det overstået og den sidste store post på to-do listen over ting, der helst skulle klares inden Merete skal kælve, er væk.

Jeg fik også slået græs for første gang i år. Jeg følte mig ligesom Bubber og B.S., der skulle kæmpe sig vej gennem savannen - det var godt nok blevet langt!

I dag rundede jeg de første 5 kilos vægttab! Det er dejligt. Jeg har løbet turen på 5 km. foreløbigt 3 gange i denne uge. Jeg regner med at skulle ud igen på søndag. Jeg synes det er gået ret hurtigt med at komme igang med at løbe. Da jeg startede for 4 uger siden, kunne jeg kun løbe under 1 km!

1 Comments:

At 3/5/06 14:56, Anonymous Anonym said...

Hej fætter Martin!
tusind gange tillyke med din lille nye datter!
Jeg glæder mig meget til at se hende!
Hils Merete og ønsk stort tillykke!
kærlig hilsen
Stine.(kusine)

 

Send en kommentar

<< Home