08 marts, 2006

Biluheld

I mandags havde jeg de første 2 henvendelser på min annonce på bilen. Jeg aftalte med den ene, at han skulle komme ud mandag aften og kigge på den. Jeg var rigtig glad for, at der endlige var gået hul på bylden. Så på vej hjem fra arbejde kører jeg og synger med på radioen og er i rigtig godt humør, lige indtil en spade kører op bag i min bil. Jeg holder på Åboulevarden som den sidste af 4 biler, hvor den forreste skal svinge til venstre. Det var der bare én der ikke havde set før det var for sent... Jeg hører de blokerende bremser og når lige at bøje hovedet fremad, før sammenstødet sker...

Udefra kan man ikke se andet end at kofangeren er ødelagt. Jeg kan bare håbe på, at rammen på en eller anden måde også er ramt, så den er totalskadet, for det er jo ikke ligefrem det bedste salgsargument, når bilen har haft en skade...

Jeg ringede til ca. 10 toyota-forhandlere i går for at få tid til at den skal laves. Man må jo sige, at det er højsæson for skader, for den tidligste tid jeg kunne få var 20/3 - den ene kunne ikke før sidst i april....

Jeg selv var til lægen i går, for lige at blive tjekket. Jeg havde en forskubbet disk nede i lænden, men den fik hun rettet ud. Det gør dog stadig pisseondt.

1 Comments:

At 8/3/06 22:38, Blogger Ulrik Bank said...

Damn, jeg giver en trøstepils anytime, Mikkel kommer i weekenden og vi skal hygge med at lave god mad i løbet af lørdagen. Lørdag aften kommer Heidi på besøg. Meld ind hvis du/i har lyst til at kigge forbi på et tidspunkt :-) og god bedring ... også til den kønneste på jeres adr. ;-)

 

Send en kommentar

<< Home