09 januar, 2006

Godt nytår og alt det dér...

Nu er julen og nytåret godt overstået. Vi holdt nytår hos Mette og Lars. Det var rigtig hyggeligt. Det er sjovt, for nu man selv skal være forælder, så observerer man andres omgang med deres børn med en helt anden interesse. man sidder hele tiden og suger information til sig og analyserer osv. Jeg oplevede det samme, da Merete og jeg var ovre hos Ulrik og Karina i går. Normalt er jeg ikke så meget for at holde spædbørn. de bliver hurtigt kedelige... men denne gang, var det jo med "professionel" interesse, så det var jo noget helt andet. Merete og den kommende baby har det godt. Merete har haft det ret skidt i hoften hen over weekenden. Hun kunne dårligt gå de 200 mtr. over til Ulle og Karina. Hun var hos lægen idag og fik konstateret at hoften var "skredet" i den ene side... Nåh, en tur på briksen og den blev rettet tilbage på plads igen...Nu er hun så god som ny! Vi var til fødselsforberedelse i sidste uge - Røvkedeligt... Jeg er glad for at jeg ikke skal med igen før om 10 uger... Jeg har fået udleveret min projektopgave idag. Det bliver en stinker... opgaven skal afleveres igen 30/1 og er normeret til 80 timer, så do the math.. 4 timer HVER DAG i tre uger... Som sagt - det bliver en stinker!