17 januar, 2006

Forberedelser...

Nu har vi for alvor taget hul p� forberedelserne til den lilles ankomst. I g�r var vi ude og bestille barnevogn med dertil h�rende udstyr.... De ved sgu godt hvad de skal have for det de skiderikker... Men vi var heldige, for barnevognen er venligst sponseret af Meretes for�ldre - Tusind tak for det!
 
Vi fik ogs� endeligt bestilt reolsystem til stuen. Vi var ude i Bdr. Friis og de kommer med det i uge 9 eller 10. Det bliver sp�ndende at se, hvordan det kommer til at se ud, n�r det kommer op at h�nge. �t er at se det i forretningen, noget andet er, n�r det kommer op at h�nge i det rigtige lys osv.
 
Merete tog til Aalborg i morges. Hun tog flyveren, men selv om togturen varer 6 timer og flyveturen kun 50 min, s� sparer hun kun 1,5 time fra Bryggerparken til hun er ved Pia.... men det gav i alt fald mig fred og ro til, at f� ryddet op og gjort rent i hytten - det tr�ngte! Jeg fik ogs� h�ngt lamper op ude i k�kkenet. De har ogs� kun ligget inde i sovev�relset siden en gang i juli m�ned.... Jeg er sp�ndt p� at se, om fruen kan godtage mit s�lle fors�g p� at v�re handyman...;)~
 
Jeg pr�vede ogs� at bestille en t�rretumbler over nettet fra Tyskland. Der er 2000,- at spare i forhold til Dk, men jeg kunne ikke finde nogen steder, hvor man kunne betale med kreditkort. De ville allesammen have overf�rt penge direkte til deres bankkonto. Den hopper jeg sgu ikke p�! Har de f�rst f�et pengene, s� ser jeg aldrig min t�rretumbler. Jeg m� finde p� noget andet.
 
Jeg satte bilen til salg her den anden dag. Det bliver sp�ndende at h�re, om der er nogen der bider p�! Hvis i kender nogen der er interesserede, s� ligger den p� www.bilbasen.dk 
 
Ja, det er rart at f� lavet noget af det der bare har f�et lov at ligge i lang tid. Nu mangler vi kun 1000 ting... hehe
 
 

1 Comments:

At 20/1/06 16:57, Anonymous Anonym said...

Fruen syntes rigtig godt om lamperne i køkkenet...

 

Send en kommentar

<< Home